Eerste blogpost!

Hoi!

Mijn eerste blogpost! Spannend. Over ongeveer 4 maanden vertrek ik naar Canada voor tien maanden. Ik heb er ontzettend veel zin in, en in die 10 maanden kun je hier over mijn avonturen en ervaringen lezen. Ik heb meegedaan aan een wedstrijd van TravelActive, waarmee ik een scholarship kon winnen en waarmee ik "High School Reporter Nova Scotia" kon worden! En dat heb ik gewonnen! Ik ben er ontzettend blij mee :D

Ik ben geplaatst bij een gezin met twee kinderen (een jongen en een meisje) en vier huisdieren (twee katten en twee honden). Ook ben ik geplaatst met een andere uitwisselingsstudent: een meisje uit Duitsland.

Op deze blog kun je naast verhalen ook foto's en video's zien, en viade kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Vind je het leuk om mijn blog te volgen en wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat, kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik heb er ontzettend veel zin in en ik kan niet wachten om te vertrekken.

Liefs,
Annejet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active