100 dagen hier...

Hoi!

Vandaag ben ik hier honderd dagen. Honderd dagen weg van huis, honderd dagen weg van vrienden en honderd dagen weg van familie. Maar dit zijn ook honderd dagen van nieuwe omgevingen, nieuwe mensen en nieuwe ervaringen. Ik heb het gevoel dat ik hier pas een week zit terwijl dat in werkelijkheid al meer dan drie maanden zijn. Dat is bijna een derde van de tijd hier. Vreemd.

Leuke dingen, minder leuke dingen... Zoals Travel Active het al noemde, de exchange is een rollercoaster. Ik ben ontzettend blij met de dingen die ik al gedaan heb, in deze drie maanden, en ik kan niet wachten tot ik weet wat de komende maanden mij zullen brengen.

2014 is bijna voorbij. 2015, een nieuw jaar. Het jaar waarin ik weer terug in Nederland zal zijn (en daar ook voorlopig blijf).

Hoe erg ik thuis soms mis, ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van deze reis.

What an experience already.

Liefs,

Annejet

Reacties

Reacties

laura schoenmaker

Hey Annejet


Ik wens je fijne feestdagen daar en een super 2015!

Groetjes Laura

Maria

Hallo Annejet,
Tijd en afstand zijn relatieve begrippen he?
Soms lijkt het ver weg en soms dichtbij,
Als je je maar goed vermaakt en leuke mensen om je heen hebt....en dat zit zo te horen wel goed!
Fijne feestdagen en alvast de beste wensen voor 2015!!!!
liefs uit Borne van ons allen :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active