Week 2! Woehoe!

Hoi!

Het is bijna het einde van week 2! Wees maar niet bang, ik ga niet elke week zeggen aan het eind van welke week het is. Te veel moeite. Ik weet niet eens of ik elke week een blogpost ga maken. We zullen zien.

Wink

Maandag (overdag)was er niet zoveel interessants gebeurd. Alleen maar school. Ach. 's Avonds gingen we met alle internationale studenten uit de Halifax regio op kamp! We gingen naar het Bayside Camp, ongeveer een half uur/drie kwartier rijden van school. We sliepen in hutjes, met ongeveer 10mensen per hut. 's Avonds vertelden de mensen van de organisatie wat over wat we de volgende dag gingen doen. We kregen als avondeten pizza (Wat erg...) enwe hadden een kampvuur, waarboven we marshmallows roosteren en s'mores maakten! (dat is eigenlijk een marshmallow tussen twee chocoladekoekjes, heel lekker!)

De volgende dag (dinsdag dus) hadden we eerst ontbijt, en daarna een English Assessment (om te kijken op welk niveau je Engels is). Toen kregen we weer wat info over het programma, hoe we ons moeten gedragen, wat wel en niet magetc., en dáárna mochten we drie activiteiten kiezen die we 's middags gingen doen. Ik koos voor boogschieten, kampvuur met celebrity-games en "crazy games" (denk aan waterbalonnen overgooien, met pudding gooien etc...). En ja, na deze gezellige middag werd er een groepsfoto gemaakt en gingen we weer naar huis.

Woensdag, tijdens de lunch,hadden we de eerste bijeenkomst van de "guitar club" waarvoor ik me heb aangemeld. Dat waren puur administratieve dingen, zoals waar kun je een gitaar vandaan halen, wat gaan we precies allemaal doen, wie heeft welk niveau etc. Donderdag hadden we nog een bijeenkomst, en toen besloten we om "Let her go" van Passenger te doen. Ik zit bij de beginnersgroep want, ja, ik ben een beginner. We studeren dit nummer in voor de komende paar weken en dan hebben we een optreden, waar ik heel misschien bij mag gaan zingen. Dit is nog niet zeker hoor!

Donderdag, na school, ben ik samen met Elisabeth naar de football-wedstrijd geweest om ons team, the Flames, aan te moedigen. Het was koud en het regende, maar we hebben wel dik gewonnen van het andere team! Go Flames!

Vrijdag was even een uitrust dagje. 's Avonds hebben we lekker 'Lord of The Rings: The Fellowship of the Ring' gekeken!

Vandaag is het zaterdag. We zijn naar Costco geweest om boodschappen te doen. Mijn ervaring: het is gigantisch. Alles in Costco is gigantisch. Je kunt geen losse dingen vinden, alles is verpakt in een multipak. Geweldig. En alle mensen daar hebben hun winkelwagen volgepropt met dingen. Heel grappig! Vanavond hebben we een gezellige get-together met wat mensen uit de buurt, bbq etc.

Dus ook week 2 was een geslaagde week en ik voel me helemaal op mijn gemak hier!

Liefs,

Annejet

Reacties

Reacties

Maria

Ha Annejet,
Fijn om te horen dat het zo goed gaat!
Geniet ervan,
en hartelijke groeten uit Borne

Mar

Heey An :) blij dat je het zo leuk hebt!! Hopelijk worden het 10 geweldige onvergetelijke maanden ;)

Oma S

Lieve Annejet. Ik vind het heel leuk dat ik allemaal goede en leuke berichten van jou hoor. Groetjes en veel plezier van oma.

Dineke

Hallo Annejet, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het is mij eindelijk gelukt om je blog te vinden... Hoe is het gezin? En lijkt het dagelijkse leven een beetje op dat van ons? Of juist helemaal niet? Bij ons gaat alles okee. Anna doet vandaag theorie examen. Spannend! Veel groeten, Dineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active