Laatste weekend in Nederland!

Hoi!

Afgelopen week was een hectische, rare, maar leuke, week. Hectisch omdat ik alle laatste dingen moest regelen. Raar omdat, tja, het best raar is om iedereen en alles voor de laatste keer in tien maanden te zien, en leuk, omdat het toch ontzettend leuk was om iedereen te zien; van familie tot vrienden.

Afgelopen zondag was mijn afscheidsfeest. Ik heb ontzettend genoten en ik wil dan ook nog eventjes iedereen bedanken die is gekomen, voor de lieve woorden en gezelligheid. Bedankt voor het ontzettend leuke boek die jullie voor mij gemaakt hebben. ’s Avonds kwamen mijn vriendinnen en ook tegen jullie: ik ga jullie ontzettend missen! Het gastenboek is ontzettend leuk geworden met alle selfies en creatieve uitspattingen van jullie allemaal, en het is geweldig om door heen te bladeren!

Maandag vertrek ik. In plaats van om half acht weg, pas om half elf weg. Heerlijk! En naast dat ik later op hoef te staan, ben ik ook eerder in Halifax. Dit komt omdat ik niet meer via Frankfurt en Montréal vlieg, maar ik vlieg via Londen Heathrow direct door naar Halifax. Dit betekent dat ik dus rond een uur of drie ’s middags (dat is ongeveer 8 uur ’s avonds in Nederland) daar aankom! Dat scheelt weer

Smile
.

Ik ben best blij dat het nu eindelijk zo ver is: ik ben het wachten zat. Ik ben nog steeds aardig zenuwachtig hoor, maar ik begin er weer steeds meer zin in te krijgen. Zoals ik in de vorige blogpost al zei, zag ik er om eerlijk te zijn toch een beetje tegenop. “Cold feet”, zo noemde Travel Active het al. Jep, ik was er voor gewaarschuwd. Maar goed. Nu nog drie dagen. Drie dagen van dingen inpakken, dingen kwijtzijn en dingen in paniek weer vinden.
Ik heb er zin in.

Liefs,

Annejet

Reacties

Reacties

gea bos

ontzettend veel goede dingen en gezondheid toegewenst voor de komende tijd en geniet er zoveel mogelijk van. dikke knuffel van mij.

Marijke en Frans

Lieve Annejet, vanuit Mierlo wensen wij allemaal je een heel goede reis. Eindelijk op weg. Griezelig en leuk tegelijk, daar word je groot en sterk van. Erg lekker dat het reisschema wat korter is geworden. Gaat helemaal goed met zo'n start. We blijven je blogs lekker lezen. Kunnen we toch een beetje meeleven. xxx, Marijke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active