Toch een beetje zenuwachtig. Hm.

Hoi!
De reis komt nu wel heel dichtbij! Mijn countdown-app zegt "nog 18 dagen" en om eerlijk te zijn maakt dat me wel een beetje zenuwachtig. Want dat betekent namelijk dat ik over 18 dagen bijna een hele dag in het vliegtuig naar een ander continent zit. Het betekent dat ik over 18 dagen het gezin al 'in het echt' (spannend spannend... nee ik bedoel meer eigenlijk 'niet over Skype') heb ontmoet, en dat ik over 18 dagen mijn spullen daar in huis staan en dat over 18 dagen het leven daar echt begint.

Ik weet nog wel dat dit alles nog een soort van waas was, alleen een idee. Maar langzamerhand begon het steeds echter te worden, steeds meer dingen moesten geregeld en afgehandeld worden en het kwam steeds meer en meer dichterbij. Toen de countdown-app nog op 200-zoveel dagen stond, leek het al zo dichtbij. En nu alles geregeld en afgehandeld is, is het eigenlijk alleen maar wachten tot het 1 september is.

(En met 'alles geregeld en afgehandeld' bedoel ik niet het inpakken van mijn koffer(s). Dat plan ik waarschijnlijk voor de week voor ik vertrek. En daarmee bedoel ik eigenlijk dat ik de avond van te voren alles inpak. Leer mij mezelf kennen...)

Maar ik denk dat deze zenuwen wel terecht zijn. Ik bedoel, weggaan voor 10 maanden is niet niks. Laatst vroeg iemand aan mij “Hoe pak je nou eigenlijk voor 10 maanden in?” Ehhh… geen idee. Ik doe ook maar wat.

Ik denk dat een koffer, een gigantische koffer,handig is. Denk ik.

Liefs,

Annejet

Reacties

Reacties

gea bos

bij alle veranderingen in je leven hoort een bepaalde spanning en dat is gezond hoor meissie. maar jij bent een sterke, ook al zal het even slikken zijn, je kunt het. liefs gea.

Gè Meijer

Neem gewoon niet te veel mee en ga lokaal shoppen om je aan te passen aan de lokale kledingstijl en school kleding voorschriften (vrasg Henrieke maar over bv roklengte). Maar bovenal geniet van je avontuur.

giny oosterwijk

geniet er van en veel plezier en succes!leuk om je verhalen te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active