Mijn blogposts zijn eigenlijk meer over dingen die ik doe, leuke dingen uitgelicht etc. Elisabeth gaf mij het idee om een blogpost te doen over het dagelijkse leven hier. Nu heb ik geen idee wat ik moet schrijven, dus ik wil jullie/je vragen:

Heb je een vraag aan mij? Schrijf het in een reactie hieronder, dan bespreek ik dat ook in mijn blogpost!

Thanks!!

Liefs,

Annejet

elliebellie

Schrijf hoe ochtend routine eruit ziet, welke vakken je op school hebt, over je kamer in Canada, over de huisdieren iets? Hoe een dag op school in Canada eruit ziet. Of je kan schrijven overrrr.... Misschien hoe ze in Canada zich voorbereiden op kerst.. Maar dat duurt nog even haha.
Misschien helpt dit je opweg! En sowieso schrijven over je verjaardag volgende week!
xxxxxxxx ellie

fam Kleissen Borne

lieve Annejet,

Heb geen emailadres van je, dus even op deze manier,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelhartelijk gefeliciteerd nmet jouw verjaardag,

dikke kus en fijne dag!!!!!

Gert en Maria en kids

gea Bos

Hoi Annejet, van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag, je beleefd daar zoveel leuke dingen en ik merk dat je er veel plezier van hebt, houden zo. Hier in de pers horen wij ook dat er af en toe gekke gevaarlijke dingen gebeuren, merk jij daar ook iets van? en de sneeuw ook op tv gezien, hoe erg is het daar en is het verkeer daardoor ook ontwricht. ik hoor het wel eens, geniet van je verjaardag en tot de volgende keer. Knuffel Gea.