Eindelijk.. Het weer wordt weer beter.. :)

Hoi!

Vrijdag 17 april moesten we helaas alweer naar school. Ik kreeg lekker veel complimentjes over hoe bruin ik was geworden. Was wel leuk om te horen natuurlijk! De snowbanks waren een stuk kleiner geworden terwijl wij in Florida zaten. Het was relatief warm (denk aan -5 tot +5 graden) en er was dus niet zo veel sneeuw meer waar je constant tegen aan keek. 's Avonds gingen Elisabeth en ik naar de schoolmusical 'Wizard of Oz'. Het was erg goed gedaan, en het was een leuk avondje!

De dag erna zijn Elisabeth en ik ook naar school geweest. Niet voor lessen, maar voor Hungry Bowls! We mochten namelijk onze eigen kommen maken! Ik had voor Visual Arts 12 als eindproject een mok gemaakt in de vorm van een boom, dus ik besloot om een kom te maken die erbij paste. Hij was toen nog niet helemaal af, want hij moest eerst drogen voor hij de oven in kon. En nadat hij de oven in moet, moet hij nog geglazuurd worden.

Woensdag 22 april hadden we geen school. Er was namelijk een PD (professional development) dag voor de leraren en een parent-teacher avond. Die dag heb ik vooral, lekker saai, huiswerk gedaan, omdat ik toch wel een week school gemist had.

25 april (zaterdag) was de awards ceremony van Junior Achievement. We waren voor veel genomineerd, maar we hebben de award voor het “Beste Businessplan” en “Beste Shareholdersreport” gewonnen! Helaas heb ik zelf geen prijzen gewonnen, maar ik was nog steeds genomineerd voor VP of Marketing & Sales, wat op zich al heel erg leuk was!

's Maandags gingen we met de NSISP naar Peggy's Cove, een toeristenattractie bij ons in de buurt. Helaas regende (en sneeuwde!) het de dag ontzettend, dus dat was wel erg jammer, en ik hoop dat ik er een keer heen kan gaan als het weer wel mooi is. Het was wel leuk om de internationale studenten van de andere scholen weer te zien.

Dan de donderdag (30 april) erna mocht ik mijn kom dan glazuren! Erg leuk! In eerste instantie zou ik dat doen tijdens de lunch, omdat niemand mij op kon halen van school na school. Maar, toen zei een vriendin van mij dat zij me wel thuis kon brengen! Zo lief! We zijn na de Hungry Bowls naar Tim Hortons gegaan, waar we denk ik wel drie uur gezeten hebben, en het was heel gezellig! Toen heeft ze mij thuis gebracht, wat echt heel lief was.

Zaterdag hadden we een surpise-feest georganiseerd voor Rebecca's zus haar 50ste verjaardag. Het was erg gezellig, en ze had het helemaal niet verwacht. Er was een foto-booth, met allemaal gekke props.

Het weer is langzamerhand beter geworden, de sneeuw is bijna allemaal weg! En ik zit, terwijl ik dit typ in het zonnetje met (bijna)20 graden. Het lijkt wel alsof ik weer terug ben in Florida! Maar goed, de tijd hier vliegt voorbij, nog minder dan 60 dagen tot ik weer terug naar huis ga! Wauw...

Liefs,

Annejet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active